بسمه تعالی

دانشجوی عزیز

موفقیت شما را در ورود به دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک گفته و حضورتان را در جمع دانشجویان پرتلاش این دانشگاه گرامی می‌داریم. لطفاً ضمن مطالعه دقیق مطالب این صفحه و لینک‌های مربوطه، مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانید:

 

کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی بهمن 1401 لازم است طبق برنامه زمان‌بندی زیر جهت تکمیل مراحل ثبت نام و تحویل مدارک، به وب‌سایت دانشگاه مراجعه نمایند:

 

 ثبت نام اینترنتی

 

 

چهارشنبه تا یکشنبه 13-07-1401 الی

17-07-1401

 

ثبت نام حضوری

 

دوشنبه 18-07-1401


آدرس محل ثبت نام حضوری : قم، خیابان ساحلی، دانشگاه علوم پزشکی قم، زیرزمین دوم، سالن شهیداحدی

توضیحات:

    ثبت نام شما پس از حضور در دانشگاه و تحویل اصل مدارک قطعی خواهد شد، حتی اگر ثبت نام اینترنتی انجام داده باشید، به منزله انصراف است.

شهریه پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد و اتباع کنکور کاردانی به کارشناسی

                       

مقطع کارشناسی ناپیوسته

 

مبلغ 60 میلیون ریال(معادل شش میلیون

تومان)

مبالغ فوق  بصورت علی‌الحساب به عنوان شهریه‌ی نیمسال اول به صورت آنلاین در سامانه سیپاد در ابتدای ثبت نام اینترنتی پرداخت گردد.

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

ثبت نام اینترنتی

  • سامانه سیپاد جهت ثبت نام اینترنتی

آدرس سامانه سیپاد

https://sipad.muq.ac.ir/Hermes

نام کاربری سیپاد

شماره ملی

رمز ورود

شماره شناسنامه

اتباع غیرایرانی برای ورود به سامانه سیپاد – پذیرش:

نام کاربری و رمز : شماره پرونده را وارد نمایند.

در صورت فقدان هر یک از مدارک فوق الذکر به هیچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد.

 

اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی در مراجعه حضوری بررسی خواهد شد و

چنانچه مغایرتی با تصویر ارسالی داشته باشد قبولی لغو می­گردد.

 

توضیحات مهم:

    همچنان که از طریق دفترچه انتخاب رشته و سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، به آگاهی رسیده است، دانشگاه علوم پزشکی قم تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به دانشجویان نداشته و واگذاری خوابگاه، در صورت وجود ظرفیت مازاد، بر اساس اولویت‌های تعیین شده و به صورت محدود، صورت خواهد گرفت.

        هر گونه توضیح لازم از طریق وب سایت دانشگاه به آگاهی دانشجویان و پذیرفته شدگان عزیز خواهد رسید.

مدارکی که باید در ثبت نام حضوری تحویل نمایید:

  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملی هوشمند یا رسید پستی
  • شش قطعه عکس 4*3
  • کارت پایان خدمت و یا معافیت از آن
  • موافقت نامه بی قید  و شرط محل کار یا موافقت نامه مرخصی (کارکنان رسمی و پیمانی)
  • مدرک دانشنامه یا گواهی موقت پایان دوره کاردانی
  • گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی
  • تسویه حساب با صندوق رفاه
  • اصل فرم­های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی
  • کارت واکسن یا گواهی واکسن کووید 19 کرونا
  • کارنامه آزمون علمی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
  • اصل حکم استخدامی (کارمندان رسمی و پیمانی)

 

شماره تماس جهت پاسخگویی

لطفا اطلاعیه را با دقت مطالعه فرمایید و حتی المقدور از تماس­های غیر ضروری خودداری فرمایید.

دریافت مدارک (بایگانی پرونده)

خانم احمدی­

02531071311

 

بارگزاری اطلاعات  و انتخاب واحد

آقای طباطبایی

02531071312

 

نظام وظیفه

آقای صدوقی

02531071314

 

کارشناس امور مالی (شهریه)

آقای صابری

02531071317

 

کارشناس  اتباع – میهمانی و انتقال

خانم گل محمدی

02531071485

 

کارشناس امور حقوقی

آقای جهانبخش

02531071406

09127468513

جهت اخذ تعهد

 

امور دانشجویی و فرهنگی

رفاهی

02531971502

02531971503

 امور خوابگاه ها

02531971504

02531971505

تغذیه

02531971506

02531971507

فرهنگی

02531971514

31971513 025

دانشکده پزشکی

آقای قدوسی

02531971100

 

دانشکده دندان پزشکی

آقای سیمرغ

02537700094

 

دانشکده پرستاری و مامایی

آقای قادری

02537831370

 

دانشکده بهداشت

خانم رزاقی

02537833362

 

دانشکده پیراپزشکی

آقای یوسفی

02531971112

 

  • سامانه نوید: سامانه مدیریت یادگیری نوید جهت کلاسهای مجازی (در صورت لزوم) می باشد.

آدرس سامانه نوید

https://muqnavid.vums.ac.ir

نام کاربری نوید

Email.com@شماره دانشجویی

رمز ورود

Sp123456

راهنمای استفاده از سامانه نوید

 در صورت فقدان هر یک از مدارک ذکر شده به هیچ عنوان ثبت نام انجام نخواهد شد.

 

  • همه کلاس­های نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 به صورت حضوری می باشد و انتخاب واحد توسط دانشگاه انجام خواهد شد.
  • شروع کلاسهای دانشجویان ورودی بهمن: بهمن ماه