دانشگاه علوم پزشكي قم همزمان با استان شدن قم در سال 1375 و با ارتقاي شبكه بهداشت و درمان قم كه تا آن زمان، به عنوان يكي از مراكز تابعه دانشگاه علوم پزشكي تهران فعاليت ميكرد و متولي امور بهداشتي و درماني قم بود، به عنوان دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني قم شكل گرفت. همزمان، موافقت اصولي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي با ايجاد دانشكدههاي پرستاري و بهداشت اعلام گرديد، تا اينكه در سال 1376 با پذيرش دانشجو در رشته كارشناسي پرستاري، فعاليت آموزشي دانشكده رسماً آغاز شد. پس از آن، در سال 1377، شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي با پذيرش دانشجو در رشته كارداني بهداشت محيط موافقت نمود و نخستين گروه از اين دانشجويان در بهمنماه 1378 مشغول به تحصيل شدند. مرحله بعد، آموزشي شدن شش بيمارستان تابعه دانشكده، شامل بيمارستانهاي حضرت زهرا (س)، كامكار عربنيا، نكويي هدايتي، كودكان فاطمي سهاميه و ايزدي، حضرت معصومه و تبديل آنها به مراكز آموزشي درماني بود كه در سال 1379به تصويب وزارت متبوع رسيد. سپس، پذيرش دانشجو در رشتههاي كارداني اتاق عمل و كارداني بهداشت حرفهاي در سال 1381 مورد موافقت شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي قرار گرفت.
رياست دانشگاه
دفتر رياست
هيات امناء
بازديدکنندگان اين صفحه: | 22335 |
---|---|
بازديدکنندگان امروز: | 763 |
کل بازديدکنندگان: | 12921739 |
بازديدکنندگان آنلاين: | 2 |
زمان بارگزاري صفحه: | 1.3980 ثانيه |
راهنمای استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه برای دانشجویان
1) آدرس سامانه آموزش مجازی دانشگاه http://muqnavid.vums.ac.ir می باشد که این سامانه تحت وب بوده و همه جا از طریق اینترنت در دسترس است. 2) کلیه اساتید و دانشجویانی که در سما ثبت نام شده اند و کد سما دارند ، در این سامانه نیز دارای نام کاربری می باشند ، بنابراین هنگام ورود به سامانه فقط ازبخش << سامانه نوید>> وارد شوید ، چون ورود از سما با ثبت در سامانه سما قبلأ انجام شده است . 3) نام کاربری با فرمت آدرس ایمیل تعریف شده است و به صورت پیشفرض به صورت زیر می باشد:
email .com@شماره دانشجویی 4) دانشجویان ورودی 98 می بایست به جای نام کاربری فوق از ایمیلی که در موقع ثبت نام به واحد آموزش دانشگاه ارایه کرده اند استفاده کنند . (بدیهی است دانشجویان ورودی 98 نیز در صورت عدم ارایه آدرس ایمیل در هنگام ثبت نام ، می بایست از همان ایمیل پیشفرض بند 3 استفاده نمایند. 5) گذرواژه (پسورد) کلیه دانشجویان به صورت پیشفرض 1 تا 6 تعریف شده است . لطفأ پس از اولین ورود گذرواژه خود را تغییر دهید. 6) برای استفاده ازسامانه در سیستم عامل ویندوز از مرورگر کروم و یا فایرفاکس، در سیستم عامل اندروید از مرورگر کروم و در سیستم عامل IOS ازسافاری استفاده کنید. 7) سامانه با مرورگر اینترنت اکسپلورر سازگار نبوده و توصیه اکید می شود که از مرورگر فوق استفاده نکنید. 8) به محض ورود به سامانه فایل pdf و فیلم راهنمای استفاده از سامانه قابل دانلود و مشاهده خواهند بود. فایل pdf راهنمای دانشجو پیوست می باشد 9) در صورت هر گونه مشکل یا سوال می توانید در ساعات اداری با سرکار خانم داودی با شماره 13-32854011 داخلی 105 تماس گرفته شود
|