بسمه تعالی

پذیرفته شدگان محترم دانشگاه علوم پزشکی قم

موفقیت شما را در ورود به دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک گفته و حضورتان را در جمع دانشجویان پرتلاش این دانشگاه گرامی می داریم. لطفاًضمن مطالعه دقیق مطالب این صفحه،مراحل ثبت نام خود را به انجام رسانید.

 

مراحل ثبت نام این دانشگاه طبق جدول ذیل در دو مرحله الکترونیکی و حضوری(صرفاً تحویل مدارک) می باشد.

ثبت نام اینترنتی

https://sipad.muq.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew

1401/06/16   الی   1401/06/20

ثبت نام حضوری (تحویل مدارک )

1401/06/21   الی   1401/06/23

تاریخ شروع به آموزش به صورت حضوری

متعاقباً اعلام می گردد

 

تذکرات مهم :

1. عدم ثبت نام الکترونیک و عدم ارائه مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ های اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

2. چنانچه فردی با ارائه ی اطلاعات نادرست پذیرفته شود و متعاقبا خلاف آن مشخص گردد، قبولی وی در هر مرحله از تحصیل و یا پس از فراغت از تحصیل لغو می گردد و حسب مورد مکلف به پرداخت خسارت های ناشی از آن خواهد بود.

3. مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات، مدارک و مستندات غیر واقعی و نامرتبط، ثبت نام شما کان لم یکن تلقی گردیده و دانشگاه علوم پزشکی قم مسئولیتی در این موارد ندارد.

4.طبق آیین نامه مقطع کارشناسی ارشد، نقل و انتقال و جابجایی در این مقطع ممنوع می باشد. لذا از ارسال درخواست خودداری نمایید.

5. دانشجو موظف است فرم ها و تعهدنامه های  مربوط به ثبت نام شامل فرم های فرهنگی ، تعهد نامه نحوه پوشش، فرم های دانشجویی و ...  را که در قسمت راهنمای ثبت نام می باشد ،تکمیل و در سامانه بارگذاری نماید.

6. همراه داشتن اصل کلیه مدارک در هنگام مراجعه حضوری الزامی است.

فرم های ثبت نام

1.فرم اداره مشاوره

2.فرم درخواست خوابگاه

3.فرم رضایتنامه خروج از خوابگاه

4. آئین نامه خوابگاه

5.فرم افراد مجاز به ملاقات با دانشجو

6.فرم درخواست تأییدیه تحصیلی

مدارک لازم جهت اسکن برای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد

1.تمام صفحات شناسنامه

2.کارت ملی پشت و رو ( در صورتی که جهت تعویض به مراجع ارسال شده است. اسکن رسید مربوطه).

3.عکس (4*3)

4.کارت پایان خدمت یا مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان

5. تصویر کارت واکسن کووید19

6.گواهی پایان خدمت طرح تامین نیروی انسانی یا معافیت از آن

7.دانشنامه یا گواهی فراغت از تحصیل

8.گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 31/06/1401 جهت دانشجویان ترم آخر از دانشگاه محل تحصیل

9. اصل موافقت بدون قید و شرط محل کار (ویژه شاغلین)

10.حکم استخدامی رسمی یا پیمانی یا تصویر قرارداد اشتغال به کار/ ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق (جهت شاغلین)

11.مستندات سهمیه ثبت نامی و قبولی (جهت مشمولین استعداد درخشان، امور شاهد و ایثارگران و غیره)

12.کارنامه علمی و نهایی آزمون که رتبه پذیرفته شده در آن قید شده باشد.

13 .اصل فرم تسویه صندوق رفاه دانشجویان

14.مدرک دال بر داشتن دو سال سابقه کار بالینی برای رشته پرستاری اورژانس تا تاریخ 31/06/1401

15.رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی وریزنمرات مقطع قبلی از دانشگاه محل تحصیلی قبلی (پذیرفته شدگان گرامی می توانید در قسمت فایل های راهنما فایل درخواست تاییدیه تحصیلی را دانلود و به دانشگاه مقطع قبلی ارسال و رسید پستی را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید)


16. پرداخت مبلغ 6  ملیون تومان علی الحساب جهت دانشجویان شهریه پرداز

توضیحات مهم:

انتخاب واحد در نخستین نیمسال تحصیلی، پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و تحویل مدارک دانشجو، توسط دانشگاه  انجام می گیرد.

جهت انجام امور رفاهی، تغذیه، خوابگاه و ... به معاونت دانشجویی فرهنگی مراجعه فرمایید.

درصورت بروز مشکل در روند ثبت نام با شماره ی 31071396-025 -31071490-025 تماس حاصل فرمائید.

آدرس دانشگاه: قم، خیابان ساحلی، دانشگاه علوم پزشکی قم، طبقه دوم، معاونت آموزشی،کدپستی: 3713649373