• 1402/08/15 - 12:42
  • 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برنامه اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی قم

دکتر مهدی مصری در مراسم اختتامیه ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه که با حضور مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه یک آمایش و همچنین معاونین دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند، بر جدی‌تر گرفته شدن بازخوانی برنامه اعتباربخشی دانشگاه تأکید و اظهار داشت: باید موضوع بازخوانی اعتباربخشی به‌صورت جدی دنبال و کارهای لازم برای مستندسازی این کار انجام شود.  
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: حوزه‌های توسعه‌ای و اعتباربخشی دانشگاه همان برنامه تحول و تعالی است که از سوی دانشگاه نوشته‌شده که این برنامه راهبردی باید عملیاتی شود. 
 
وی به اجرای کلان پروژه بهینه‌سازی ارائه خدمات به بیماران مبتلابه سرطان اشاره و ابراز داشت: با اجرای این طرح بی‌نظیر مدت ‌زمان شناسایی، تشخیص و غربالگری بیماری سرطان به یک هفته و حتی کمتر از یک هفته کاهش می‌یابد و اجرای این کلان پروژه کار بی‌نظیری است که با سابقه کار بیست‌ساله در حوزه پژوهشی و درمانی انجام‌شده است. 
 
دکتر مصری با بیان قدیمی بودن زیرساخت‌های دانشگاه گفت: بر اساس برنامه جامع استان و چشم‌انداز 20 ساله کشور باید چالش‌ها و مشکلات زیرساختی و موجود  دانشگاه را از پیش رو برداشت و در راه توسعه و پیشرفت دانشگاه قدم‌های اساسی برداشت. 
 
گفتنی است در مراسم اختتامیه ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه، مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک آمایش کشور به بیان نتایج ارزیابی و رصد خود از دانشگاه پرداختند که معاونین و مسئولان حاضر دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه به بیان پاسخ برخی سؤالات صورت گرفته پرداختند.
  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزشی
  • کد خبر : 59107

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید