• 1403/03/27 - 06:08
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای بورس دانشگاه

اولین جلسه شورای بورس دانشگاه  با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و سایر اعضای شورا در روز شنبه 26 خرداد 1403 برگزار شد. در ابتدای جلسه معاون آموزشی و دبیر شورای بورس از ابلاغ آیین نامه اعطای بورس تحصیلی جهت پوشش قسمتی از کمبودهای نیروی انسانی در بخش های آموزشی، بهداشتی و درمانی ابراز خرسندی نمود و خواستار تعامل و کمک همه معاونت ها جهت تسریع در امور مربوط به این آیین نامه شد تا مشکلات مربوط به حوزه نیروی انسانی تا حدی با این موضوع برطرف شود.

سپس رئیس دانشگاه با استقبال از وصول این آیین نامه بر انتخاب افراد توانمند، مستعد و متعهد جهت استفاده در قسمت های مختلف حوزه سلامت در این زمینه تأکید نمودند.

در ادامه آیین نامه مربوطه بصورت کامل بازخوانی شد و در این راستا مقرر گردید کمیته ای از معاونت های آموزشی، درمان و توسعه با حضور اداره حقوقی شیوه نامه ای جهت تعریف فرآیند اعطای بورس تحصیلی تنظیم نمایند.

همچنین مقرر گردید پس از تنظیم شیوه نامه فراخوان عمومی به کلیه دانشجویان ارسال گردد تا کسانی که شرایط اخذ بورس تحصیلی را با رعایت مقررات مربوطه دارند اقدام به ثبت نام نمایند.

ضمناً مقرر گردید کلیه معاونت های دانشگاه اقدام به ارسال نیازهای خود نموده سپس کمیته جذب تشکیل گردد و معاونت های آموزشی، فرهنگی دانشجویی و معاونت توسعه با همکاری مدیریت های ذیربط دانشگاه پس از سنجش صلاحیت های عمومی و تخصصی متقاضیان طبق آیین نامه های مربوطه اقدام به معرفی افراد واجد شرایط به شورای بورس نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزشی
  • کد خبر : 61477

تصاویر