• 1402/12/08 - 09:59
  • 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دویست و چهل و پنجمین شورای آموزشی دانشگاه در تاریخ 1402/12/07 برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه شورای آموزشی دانشگاه روز دوشنبه مورخ 07-12-1402 با حضور معاون آموزشی و اکثریت اعضا در دفتر معاونت آموزشی برگزار گردید  که اهم مصوبات جلسه به قرار زیر می باشد:

  1. از زحمات سرکار خانم حانیه کشاورزیان کارشناس محترم آموزش مرکزحضرت معصومه(س) با ارایه لوح تقدیری تشکر و قدردانی شد.
  2. در خصوص به کارگیری دستورالعمل هماهنگ کشوری و راهنمای بالینی پیشگیری،خدمات ناباروری در قالب نظام ارجاع و سطح بندی خدمات طبق کوریکولوم آموزشی دانشجویان بحث و تبادل نظر شد و جهت بررسی بیشتر به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی ارجاع گردید.
  3. در خصوص افزودن مباحث تغذیه با شیر مادر به سرفصل های کوریکولوم آموزشی دانشجویان در تمام رشته ها و مقاطع تحصیلی و برگزاری کارگاه های شیرمادر جهت دانشجویان پزشکی، رزیدنتهای اطفال، زنان، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، بهداشت با همکاری معاونت بهداشت و درمان بحث و تبادل نظر و جهت بررسی نهایی به کمیته برنامه ریزی درسی EDC ارجاع گردید.
  4.  شیوه نامه سنجش دانشجو و ارزیابی آزمون های علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید جهت بررسی نقطه نظران دانشکده ها به ایشان ارجاع شود سپس در جلسه آتی شورای آموزشی مطرح گردد.
  5. مصوبات جلسه کارگروه کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان در آموزش علوم پزشکی و اختصاص بخشی از سرفصل های تئوری-عملی یا واحد های کارآموزی/کارورزی به کارآفرینی و فناوری گروه های آموزشی در قالب کارگاه،اردو، بازدید و ... مورد بررسی قرار گرفت.
  6. نتایج آزمون سطح بندی زبان دانشجویان ورودی بهمن 1402 مورد بررسی گرفت و مقرر گردید دانشجویان مقطع کارشناسی که نمره کمتر از 24 کسب نموده اند و دانشجویان مقطع دکتری عمومی که نمره کمتر از 33 کسب نموده اند زبان پیش دانشگاهی را اخذ نمایند. 

در ادامه در خصوص مشکلات دانشجویان در امر انتخاب واحد، مرخصی تحصیلی، معرفی به استاد و حذف و اضافه، و سایر موارد با در نظر گرفتن ایین نامه ها و مقررات آموزشی بحث و تصمیم گیری شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزشی
  • کد خبر : 60572

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید