• 1401/06/07 - 11:37
  • 115
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اهم فعالیت‌ها و اقدامات معاونت آموزشی طی یک سال گذشته

کسب رتبه چهار کشوری در توانمندسازی اساتید دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این معاونت طی یک سال گذشته گفت: کسب رتبه چهارم کشوری در توانمندسازی اساتید دانشگاه از جمله دستاوردهای مهم دانشگاه و معاونت در این بازه زمانی بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر احمد حرمتی با تبریک فرارسیدن هفته دولت همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به ارائه گزارشی از وضعیت معاونت آموزشی در یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: آمار شاغلان به تحصیل دانشگاه تا خردادماه 1401، حدود دو هزار و 764 نفر بودند که در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم تعداد رشته‌های تحصیلی دایر در دانشگاه را 37 رشته برشمرد و گفت: این دانشجویان در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته، دکتری عمومی، دکتری تخصصی Ph.D و دکتری تخصصی دستیاری تحصیل می‌کنند.

وی کسب جوایز تحصیلی بنیاد نخبگان توسط دانشجویان استعداد درخشان علوم پزشکی قم را مورد توجه قرار داد و افزود: کسب رتبه چهار کشوری در توانمندسازی اساتید دانشگاه از بین 68 دانشگاه/دانشکده نمونه‌ای ازموفقیت‌های این معاونت هستند که توسط اساتید دانشگاه کسب شده است.
  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزشی
  • کد خبر : 53011

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید