متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
اهم شرح وظایف اداره تحصیلات تکمیلی که تحت نظر مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه میباشد، به شرح زیر است:
1- اداره کلیه امور آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی
2- برنامه ریزی و هماهنگی جهت تشکیل شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
3- تنظیم صورتجلسات شورا و انجام امور اجرایی و ابلاغ مصوبات شورا به دانشکده ها
4- برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح کیفی و گسترش کمی رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه
5- نظارت بر حسن اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی مرتبط
6- جمع آوری ، تنظیم و ارسال ظرفیت پذیرش دانشجو برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری
7- هماهنگی با مدیریت رایانه جهت برنامه ریزی اطلاعات پایه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، تغییرات آیین نامه ها و موارد مرتبط
8- تهیه دستور العمل های لازم در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و نظارت بر حسن اجرای آنها
9- انجام امور مربوط به تاسیس رشته های تحصیلی جدیداز تنظیم مدرک تا هماهنگی و پیگیری لازم در زمینه انجام مکاتبات با دبیرخانه شورای عالی گسترش جهت دریافت مجوز
10- پیگیری و هماهنگی امور مربوط به برگزاری آزمون های دکتری دانشگاه از اخذ مجوز تا برگزاری
11- انجام اقدامات لازم در خصوص ثبت نام دانشجویان متقاضی تبدیل به داخل
12- ارائه گزارش های عملکرد به معاونت آموزشی