نقل و انتقال نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402
نقل و انتقالات نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402
پذیرش درخواستها توسط دانشکده ها |
1402/08/16 الی 1402/08/20 |
بررسی و طرح در شورای آموزشی دانشکده ها |
1402/08/20 الی 1402/08/23 |
اعلام نتایج و ارسال درخواستهای دانشجویان به دانشگاه |
حداکثر تا 1402/08/24 |
بررسی درخواستهای دانشجویان توسط دانشگاه و پاسخگویی از از طریق سامانهدانشجویان |
1402/08/24 الی 1402/08/30 |
ثبت نام و بارگزاری درخواست و مدارک لازم توسط دانشجویان در سامانه |
1402/09/01الی 1402/09/20 |
توضیح:دانشجویان لازم است فرم درخواست امضا و شماره شده و سایر مدارک و مستندات مورد نیاز درج شده در سامانه را در فرصت مقرر(1402/08/20 تا 1402/09/20) در سامانه انتقال و میهمانی ثبت نمایند.
جهت ثبت درخواست انتقالی به ابتدا متن راهنما را به صورت کامل مطالعه و سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
1- در سامانه سیپاد مسیر ذیل وارد شوید.
مکاتبات اداری - فرم های درخواست - درخواست انتقالی به یا میهمانی به
2- وارد گردش کار خواهید شد و تب مشخصات اصلی اطلاعات دانشگاه مقصد (برای مثال دانشگاه علوم پزشکی ایران)
و سایر اطلاعات تکمیل نمایید.
مهم : نیازی به تکمیل تب دروس انتقالی نمی باشد. اما جهت میهمانی الزامی می باشد
3- در آخر تب مرحله نهایی ارسال درخواست کلیک نمایید.
4- در ادامه آیکون گردش کار ملاحظه نمایید پس از تایید درخواست توسط کاربر معاونت آموزشی دانشگاه متن نامه
ممهور به مهر و امضا مدیرآموزش دانشگاه را از کارشناس دانشکده مربوطه دریافت نمایید و سپس جهت بارگزاری
در سامانه نقل و انتقالات وزارت از تاریخ 1402/08/20 اقدام فرمائید.
سامانه درخواست میهمانی دانشجویان: http://guest.behdasht.gov.ir
سامانه درخواست انتقالی دانشجویان: http://transmission.behdasht.gov.ir
شماره تماس کارشناسان دانشکده در صفحه اصلی سیپاد - دفترچه تلفن وجود دارد.
نظر دهید