نقل و انتقالات نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403
نقل و انتقالات نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403
پذیرش درخواستها توسط دانشکده ها |
1403/01/28 الی 1403/01/31 |
بررسی و طرح در شورای آموزشی دانشکده ها |
1403/02/01 الی 1403/02/06 |
اعلام نتایج و ارسال درخواستهای دستی دانشجویان به دانشگاه |
حداکثر تا 1403/02/09 |
بررسی درخواست های دانشجویان توسط دانشگاه و پاسخگویی از طریق سامانه |
1403/02/10 الی 1403/02/12 |
ثبت نام و بارگزاری درخواست و مدارک لازم توسط دانشجویان در سامانه |
1403/02/13الی 1402/03/30 |
توضیح:دانشجویان لازم است فرم درخواست امضا و شماره شده و سایر مدارک و مستندات مورد نیاز درج شده در سامانه را
در فرصت مقرر (1403/02/13 تا 1403/03/30) در سامانه انتقال و میهمانی ثبت نمایند.
جهت ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی ابتدا متن راهنما را به صورت کامل مطالعه و سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
1- در سامانه سیپاد مسیر ذیل وارد شوید.
مکاتبات اداری - فرم های درخواست - درخواست انتقالی به یا میهمانی به
2- وارد گردش کار خواهید شد و تب مشخصات اصلی اطلاعات دانشگاه مقصد (برای مثال دانشگاه علوم پزشکی ایران)
و سایر اطلاعات تکمیل نمایید.
مهم : نیازی به تکمیل تب دروس انتقالی نمی باشد. اما جهت میهمانی الزامی می باشد
3- در آخر تب مرحله نهایی ارسال درخواست کلیک نمایید.
4- در ادامه آیکون گردش کار ملاحظه نمایید پس از تایید درخواست توسط کاربر معاونت آموزشی دانشگاه متن نامه
ممهور به مهر و امضا مدیرآموزش دانشگاه را از کارشناس دانشکده مربوطه دریافت نمایید و سپس جهت بارگزاری
در سامانه نقل و انتقالات وزارت از تاریخ 1402/02/13 اقدام فرمائید
سامانه درخواست میهمانی دانشجویان: http://guest.behdasht.gov.ir
سامانه درخواست انتقالی دانشجویان: http://transmission.behdasht.gov.ir